

Zobacz temat
Strona 1 z 2: 12
|
DHC-2 Beaver - Kenmore Air
|
|
Rafal |
Dodany dnia 22/07/2016 12:33
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Nowy model ... który zawita do mojego hangaru to? .... no włąśnie kto zgadnie? Tomek - nie psuj zabawy!! [img]http://www.zzbp.org/wp-content/uploads/2014/06/bibliotekarze-polscy_warszawa_podwyzki-2014_zapytanie1-660x330.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Admin dnia 24/02/2017 12:28 |
|
|
Tomek |
Dodany dnia 22/07/2016 13:33
|
![]() Użytkownik Postów: 72 Data rejestracji: 11.04.2012 |
![]() |
|
|
Jacek |
Dodany dnia 23/07/2016 08:33
|
![]() Użytkownik Postów: 64 Data rejestracji: 06.07.2014 |
No pochwal sie bo nie zgadniemy. Za duży wybór.
Giles 202 , Jumper 25 ASP S25AII, Mustang P51 Redox 900/1200KV
|
|
|
Rafal |
Dodany dnia 24/07/2016 15:03
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
![]() ![]() Edytowane przez Admin dnia 24/02/2017 12:27 |
|
|
Jacek |
Dodany dnia 24/07/2016 19:17
|
![]() Użytkownik Postów: 64 Data rejestracji: 06.07.2014 |
Fajny model. To kiedy planowany oblot? Edytowane przez Jacek dnia 24/07/2016 19:23 Giles 202 , Jumper 25 ASP S25AII, Mustang P51 Redox 900/1200KV
|
|
|
Tomek |
Dodany dnia 25/07/2016 00:26
|
![]() Użytkownik Postów: 72 Data rejestracji: 11.04.2012 |
Piękny model, tylko ten łoś powoduje jak zabawka. Nie naklejaj go Rafał. Poważnie. |
|
|
Darek |
Dodany dnia 25/07/2016 20:02
|
![]() Użytkownik Postów: 51 Data rejestracji: 12.09.2012 |
Bardzo ładny. To na pewno bóbr, nie łoś, tylko tak im się narysowało z rogami ![]() |
|
|
Rafal |
Dodany dnia 26/07/2016 00:51
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Ehh wy Łosie jedne. Tak się składa, że model jest w oryginalnym ubarwieniu z linii lotniczej Kenmore Air, ba łącznie z numerem bocznym N57576. Na pionowym jest Łosiek, a bobry są na tak zwanym 'endżin kowl' czyli po naszemu osłonie silnika. Zerknijcie na oryginał pod tym linkiem: http://www.vrefph...%20Harbour Wingspanu ma 1,62 metra, za duży na elektryka, za mały na bęzynę, więc poleci na metanolu ![]() [img]https://polandcargo.pl/sign.png[/img] is not a valid Image.[img]https://polandcargo.pl/pilot.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Tomek |
Dodany dnia 26/07/2016 11:55
|
![]() Użytkownik Postów: 72 Data rejestracji: 11.04.2012 |
A to co innego , łoś musi zostać ![]() |
|
|
Rafal |
Dodany dnia 24/02/2017 12:35
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Zabieram się za Boberka, bo wiosna idzie i niedługo trzeba będzie na lotnisko jeździć. Nie wiem kto to wyprodukował, na opakowaniu nie ma loga producenta, pewnie małe chińskie rączki. Model dosyć ładnie się prezentuje, folia jest zadrukowana liniami podziałowymi i nitami. Malowanie na wzór oryginalnych lini lotniczych Kenmore Air ze Stanów. Mój model jednak (przynajmniej narazie) będzie w wersji kołowej, ale kadłub jest przygotowany pod montaż pływaków. ![]() Kilka danych od producenta: Rozpietość - 1620mm Długość - 1115mm Waga - 2,7 - 2,8 kg W zestawie jest wszystko oprócz serw, silnika i elektroniki. No właśnie, waga, to co podał producent to pobożne życzenie raczej. Dzisiaj poważyłem wszystko co dał do tego modelu i już wychodzi 2,4kg a gdzie silnik, serwa, pakiet elektronika itd? Pewnie coś da się z tego urwać, zamieniając niektóre elementy producenta na inne lżejsze. Planowane wyposażenie to: Cyfrowe serwa Corona AIL - DS-929MG SK/SW/THR - DS-339MG Zasilanie z LiFePo 1100mAh Napęd Spalinowy, metanol, najchętniej 4t, ale silniczka jeszcze nie wybrałem, może coś doradzicie? Przeglądając relacje na RCgroups widziałem, że montowali tak żarówki z tłumikiem Pitts'a, ładnie się komponował taki napęd pod maską, wydech w dół, ale w PL nie widziałem w żadnym sklepie takich tłumików do silniczków żarowych, jedynie do benzyn. Kilka fotek: ![]() ![]() ![]() ![]() Kierownikiem na pokładzie będzie Zygmunt ![]() [img]https://polandcargo.pl/sign.png[/img] is not a valid Image.[img]https://polandcargo.pl/pilot.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Tomek |
Dodany dnia 24/02/2017 12:58
|
![]() Użytkownik Postów: 72 Data rejestracji: 11.04.2012 |
No wreszcie wziąłeś się za robotę ,a model bardzo fajny ![]() |
|
|
Waldek |
Dodany dnia 04/03/2017 21:54
|
![]() Użytkownik Postów: 11 Data rejestracji: 19.07.2016 |
Fajny model i powinien mieć gang, tylko 4 sów |
|
|
Rafal |
Dodany dnia 06/03/2017 22:02
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Drobnymi kroczkami prace posuwają się do przodu. W kadłubie musiałem zrobić nowe gniazda na serwa SW/SK/THR Gdyż producent zaplanował użycie serw Standard 40x20mm a ja zakupiłem serwa rozmiaru ParkSize 32x17mm (Corony DS-339MG) Producent deklaruje wagę serwa na poziomie 32gr. ![]() Właśnie się dopatrzyłem, że chyba muszę tulejki przełożyć 'od spodu' tych gumowych wibroizolatorów. ![]() Zastanawiam się też nad wymianą popychaczy jakie w zestawie są do SW i SK. Wietnamczycy dali tu trzy pręty stalowe z gwintowanym końcem i metalowe snapy. Same pręty o długości 1000mm i średnicy 1,7mm ważą 50gr, a snapy 3gr. ![]() Myślę nad zastosowaniem Bowdenów wzmocnionych z PCVki z cienkim drutem w środku (te pomarańczowe). Ma ktoś może takiego pod ręką i mógłby dla mnie zważyć go? Wtedy mógłbym też zrezygnować z tych pancerzy w kadłubie: ![]() Lotki będą napędzanie serwami Mini - też Corony DS-929MG, musiałem przedłużyć kabelki, żeby było jak najmniej połączeń, wylutowałem oryginalne z płytki serwa i do każdego dołożyłem po 50cm. Na całym przewodzie jest jedno łączenie, a sama wtyczka pozostała oryginalna, fabrycznie zaprasowana. ![]() Statecznik poziomy ustawiłem i 'przyłapałem narazie na Cjaka, potem poprawię klejenie żywicą. ![]() Jak sądzicie, warto wymienić zawiasy nylonowe na sztyftowe? Czy nie ma co sobie zawracać tym głowy. ![]() ![]() Niby te na SW są w miarę porządnie wklejone, ale na SK jeden trzeba poprawić. Elektronikę planuje powiesić na ściance za plecami pilota ![]() i widok ogólny, dla pociechy oka ![]() ![]() _ [img]https://polandcargo.pl/sign.png[/img] is not a valid Image.[img]https://polandcargo.pl/pilot.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Rafal |
Dodany dnia 06/03/2017 22:11
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Aha i jeszcze jedna sprawa. Mam chytry plan zainstalowania w modelu realistycznego oświetlenia lotniczego. Będzie to oparte na module sterującym z forumowego projekty kolegi AndyCopter'a z pfmrc. Światła nawigacyjne na diodach SuperFlux o szerokim (130deg) kącie świecenia, Stroby na jednowatowych diodach PowerLED o wysokiej jasności, a światła ladowania tez na PowerLed'ach ale o ciepłej barwie i z radiatorem (ze względu na ciągłe swiecenie) Na Beacon jak sie da to zostawię tą diodę co Wietnamczyk wsadził w kadłub, a jak bedzie słabo świciła to też zamontuję SuperFlux'a. ![]() [img]https://polandcargo.pl/sign.png[/img] is not a valid Image.[img]https://polandcargo.pl/pilot.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Waldek |
Dodany dnia 07/03/2017 15:48
|
![]() Użytkownik Postów: 11 Data rejestracji: 19.07.2016 |
kompletny bowden, 12,08g, bez pomarańczowego pancerza 7,45g, sam drut 3,87g. Rafał, widzę w podpisie madmana, w moim z OS fs .91 standardowe serwa 3KG, okazały się za słabe, dopiero z 6KG /HS 635 HB/ zachowywał się jak trzeba. Nie PRZESADZAJ Z OSZCZĘDNOŚCIĄ WAGI SERW! To jest cięzki model, a więc będzie szybki, obyś nie miał kłopotów przez za słabe serwa. Ja w takim modelu daję zawiasy łączone sztyftem, wklejam je, i dodadkowo każda połówka zawiasu jest zabezpieczona dwiema odpowiedniej długości szpilkami. Ich łebki smaruję cjakiem. Widziałem wiele urwanych w locie lotek. Nie ma ratunku. Dodadkową zaletą dwuczęściowych zawiasów jest łatwy demontarz powierzchni sterowej. Wysówasz sztyfty i już. Niekiedy , aby zejść z wagi robię popychacze z rurek węglowych. Taka fi 5 mm nie ugnie się pod serwem 6 kg. końce rurki trzeba obwinąć nicią, aby się nie rozwarstwiały. Wklejam nagwintowane kawałki drutu i snapy. Bowden musi być przyklejony w wielu miejscach do konstrucji, bo będzie się wyginał, i sterowanie masz tylko gdy serwo go ciągnie. |
|
|
Waldek |
Dodany dnia 07/03/2017 15:49
|
![]() Użytkownik Postów: 11 Data rejestracji: 19.07.2016 |
Nie chciałem się wymandrzać, jeśli tak wyszło, sorki. |
|
|
Tomek |
Dodany dnia 07/03/2017 16:48
|
![]() Użytkownik Postów: 72 Data rejestracji: 11.04.2012 |
Madman ma lotki jak niektóre modele mają skrzydła i wychylają się mocno ,a tu lotki są małe i mniej się będą wychylać. Spokojnie dadzą radę. Nie wiem jaką powierzchnię ma ster wysokości , ale ewentualnie tylko tam dałbym 5-6kg serwo. |
|
|
Waldek |
Dodany dnia 07/03/2017 17:04
|
![]() Użytkownik Postów: 11 Data rejestracji: 19.07.2016 |
Jednak się wymandrzałem, więcej nie będę |
|
|
Rafal |
Dodany dnia 07/03/2017 21:41
|
![]() Administrator Postów: 223 Data rejestracji: 27.03.2012 |
Każda uwaga jest cenna, dzięki, Waldek, to jednak nie będzie akrobat, dobrze o tym wiedziałem zanim zakupiłem serwa. Na ogonie będą miały po 4,4kg mocy a na lotkach po 2,2kg i to starczy w zupełności. Dziękuję za zważenie bowdena, pokuszę się z na wymianę prętów na tego typu popychacze a na ogonie wstawię zawiaski sztyftowe, na lotkach są już wklejone nylonki i nie będę tego już demolował. Chodzi mi jeszcze po głowie kwestia wzmocnienia statecznika poziomego jakimś płaskownikiem węglowym. Dzisiaj przyjrzałem się zastrzałom - żenua, po czym poznać czy w modelu maja pracować zastrzały czy być tylko 'ozdobą'? Tylko nie mówcie, ze po pierwszym locie ![]() [img]https://polandcargo.pl/sign.png[/img] is not a valid Image.[img]https://polandcargo.pl/pilot.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Darek |
Dodany dnia 07/03/2017 22:05
|
![]() Użytkownik Postów: 51 Data rejestracji: 12.09.2012 |
Nie dość, że już nieźle się prezentuje to jeszcze kolorofon będzie miał! |
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |

